Fizetési kérelem

„Innovatív fizetésforgalmi szolgáltatások”

A Partner HUB Zrt. fizetési kérelemhez kapcsolódó megoldása, az Invoice2RTP egy vadonatúj, rugalmas keretrendszert kínál a bankok és vállalatok számára, hogy segítse a vállalatokat a vevőszámlákhoz kapcsolódó folyamatok automatizálásában egy biztonságos és teljes mértékben digitális megoldáson keresztül.

Miért olvasson tovább a fizetési kérelemről?

AZ ÖN SZÁMLÁJA MÁR FIZETÉSI KÉRELEM

Az Invoice2RTP lehetőséget biztosít arra, hogy a vállalatok a számlák kiállításával egyidejűleg fizetési kérelmet is generáljanak és küldjenek a vállalat ERP rendszerével integráltan.

AUTIMATIZÁLÁS ÚJ SZINTJE

A számlák és fizetési tranzakciók összepontozása 100%-os adatpontossággal automatizálható, mivel a fizetési kérelem közvetlenül és automatikusan a számlából generálódik. Így a számlakezelési költségek jelentősen alacsonyabbak lesznek.

Egyszerű integráció

A Partner HUB Zrt. integrációs technológiájának köszönhetően az ERP integráció erőforrásigénye akár 80%-kal lecsökkenthető, bármilyen ERP-vel integrálható.

Hogyan működik?

Invoice2RTP folyamat – fizetési kérelem

 Megoldást ad mind a KKV, mind a nagyvállalati ügyfélszegmens számára.
fizetési kérelem

Az Invoice2RTP lehetővé teszi a banki ügyfelek számára:

A fizetési kérelem azonnali generálását a számlaadatok alapján

Vevői és szállítói számlák és fizetési kérelmek egy helyen történő bemutatását, kezelését és

A számla- és fizetési adatok összepontozásának automatizálását

Az egyszerű integrációt a banki API-khoz

Az invoice2RTP támogatja az alábbi ügyféloldali folyamatokat:
Számlakibocsátói OLDAL

1. Papír, és e-számlák generálásával  (manuálisan és API-n keresztül) egyidejűleg fizetési kérelem generálása és elküldése a vállalat bankjához,
2. Az elküldött fizetési kérelem státusz megtekintése és hozzárendelése a kibocsátott számlához, valamint a számla fizetési státuszának frissítése a fizetési kérelem adatok alapján,
3. Az fizetési kérelmek és a számla dokumentumok folyamatos ellenőrzése és frissítése az újonnan kiállított dokumentumokkal/üzenetekkel.

Számlafizető OLDAL

1. Szállítói számlák és bejövő fizetési kérelmek megtekintése a postaládában,
2. Fizetési kérelem jóváhagyása (számla kifizetése),
3. A fizetési kérelem státuszának megjelenítése és a megfelelő számlával történő automatikus összepontozása. A számla státuszának frissítése a fizetési kérelem adatok alapján,
4. Az fizetési kérelmek és a számla dokumentumok folyamatos ellenőrzése és frissítése az újonnan érkező dokumentumokkal/üzenetekkel.

Előnyök a vállalatok számára

Az adateltérések megelőzése és minimalizálása

Egyszerű adatkövetés és hibajelzések

Egyszerű fizetési mód a vállalat ügyfeleinek, valamint a számlák és fizetési tranzakciós automatikus összepontozása, amely növeli a vállalat teljes pénzügyi adminisztrációs folyamatainak hatékonyságát

A számlamenedzsment folyamatok költségének csökkentése, a késedelmes fizetések behajtására fordított idő és erőfeszítés megspórolása.

Szeretne egy online bemutatót?

Cím

1117 Budapest
Budafoki út 187-189.