Fizetési kérelem
„Innovatív fizetésforgalmi szolgáltatások”
A Partner HUB Zrt. fizetési kérelemhez kapcsolódó megoldása, az Invoice2RTP egy vadonatúj, rugalmas keretrendszert kínál a bankok és vállalatok számára, hogy segítse a vállalatokat a vevőszámlákhoz kapcsolódó folyamatok automatizálásában egy biztonságos és teljes mértékben digitális megoldáson keresztül.
Miért olvasson tovább a fizetési kérelemről?
AZ ÖN SZÁMLÁJA MÁR FIZETÉSI KÉRELEM
Az Invoice2RTP lehetőséget biztosít arra, hogy a vállalatok a számlák kiállításával egyidejűleg fizetési kérelmet is generáljanak és küldjenek a vállalat ERP rendszerével integráltan.
AUTIMATIZÁLÁS ÚJ SZINTJE
A számlák és fizetési tranzakciók összepontozása 100%-os adatpontossággal automatizálható, mivel a fizetési kérelem közvetlenül és automatikusan a számlából generálódik. Így a számlakezelési költségek jelentősen alacsonyabbak lesznek.
Egyszerű integráció
A Partner HUB Zrt. integrációs technológiájának köszönhetően az ERP integráció erőforrásigénye akár 80%-kal lecsökkenthető, bármilyen ERP-vel integrálható.
Hogyan működik?
Invoice2RTP folyamat – fizetési kérelem
Megoldást ad mind a KKV, mind a nagyvállalati ügyfélszegmens számára.
Az Invoice2RTP lehetővé teszi a banki ügyfelek számára:
A fizetési kérelem azonnali generálását a számlaadatok alapján
Vevői és szállítói számlák és fizetési kérelmek egy helyen történő bemutatását, kezelését és
A számla- és fizetési adatok összepontozásának automatizálását
Az egyszerű integrációt a banki API-khoz
Az invoice2RTP támogatja az alábbi ügyféloldali folyamatokat:
Számlakibocsátói OLDAL
1. Papír, és e-számlák generálásával (manuálisan és API-n keresztül) egyidejűleg fizetési kérelem generálása és elküldése a vállalat bankjához,
2. Az elküldött fizetési kérelem státusz megtekintése és hozzárendelése a kibocsátott számlához, valamint a számla fizetési státuszának frissítése a fizetési kérelem adatok alapján,
3. Az fizetési kérelmek és a számla dokumentumok folyamatos ellenőrzése és frissítése az újonnan kiállított dokumentumokkal/üzenetekkel.
Számlafizető OLDAL
1. Szállítói számlák és bejövő fizetési kérelmek megtekintése a postaládában,
2. Fizetési kérelem jóváhagyása (számla kifizetése),
3. A fizetési kérelem státuszának megjelenítése és a megfelelő számlával történő automatikus összepontozása. A számla státuszának frissítése a fizetési kérelem adatok alapján,
4. Az fizetési kérelmek és a számla dokumentumok folyamatos ellenőrzése és frissítése az újonnan érkező dokumentumokkal/üzenetekkel.
Előnyök a vállalatok számára
Az adateltérések megelőzése és minimalizálása
Egyszerű adatkövetés és hibajelzések
Egyszerű fizetési mód a vállalat ügyfeleinek, valamint a számlák és fizetési tranzakciós automatikus összepontozása, amely növeli a vállalat teljes pénzügyi adminisztrációs folyamatainak hatékonyságát
A számlamenedzsment folyamatok költségének csökkentése, a késedelmes fizetések behajtására fordított idő és erőfeszítés megspórolása.