Fizetési kérelem
„Innovatív fizetésforgalmi szolgáltatások”
Az Invoice Hub fizetési kérelemhez kapcsolódó megoldása, az Invoice2RTP egy vadonatúj, rugalmas keretrendszert kínál a bankok számára, hogy segítse vállalati ügyfeleiket az üzleti folyamatok kezelésében és automatizálásában, valamint a számlák azonnali kiegyenlítésében egy biztonságos és teljes mértékben digitális megoldáson keresztül.
Előnyök
AZ ÖN SZÁMLÁJA MÁR FIZETÉSI KÉRELEM
Az Invoice2RTP lehetőséget biztosít a bankok számára, hogy vállalati ügyfeleik számára olyan értéknövelt szolgáltatást nyújtsanak, amellyel a vállalatok számlák kiállításával egyidejűleg fizetési kérelmet is generálhatnak és küldhetnek. Ezáltal a bank a fizetési forgalmát meg tudja őrizni, illetve növelni tudja tranzakciós
AUTIMATIZÁLÁS ÚJ SZINTJE
A számlák és fizetési tranzakciók összepontozása 100%-os adatpontossággal automatizálható, mivel a fizetési kérelem közvetlenül és automatikusan a számlából generálódik.
Hogyan működik?
Invoice2RTP folyamat
Ez a saját márkás megoldás gyorsan integrálható az online banki alkalmazásba. Megoldást ad mind a KKV, mind a vállalati ügyfélszegmens számára.
Az Invoice2RTP lehetővé teszi a banki ügyfelek számára:
A fizetési kérelem azonnali generálását a számlaadatok alapján
Vevői és szállítói számlák és fizetési kérelmek egy helyen történő bemutatását, kezelését és
A számla- és fizetési adatok összepontozásának automatizálását
Az egyszerű integrációt a banki API-khoz
Az invoice2RTP támogatja az alábbi ügyféloldali folyamatokat:
Számlakibocsátó (ELSZÁMOLÓ) BANKI OLDAL
1. Papír, és e-számlák generálása (manuálisan és API-n keresztül) és elküldése e-mailben vagy bármely számlázási hálózatba. A számla létrehozásával a rendszer egyidejűleg fizetési kérelmet generál, elküldésre kerül a vállalat ügyfelének bankjához,
2. Az elküldött fizetési kérelem státusz megtekintése és hozzárendelése a kibocsátott számlához, valamint a számla fizetési státuszának frissítése a fizetési kérelem adatok alapján,
3. Az fizetési kérelmek és a számla dokumentumok folyamatos ellenőrzése és frissítése az újonnan kiállított dokumentumokkal/üzenetekkel.
Számla fizető (KIBOCSÁTÓI banki) OLDAL
1. Szállítói számlák ésbejövő fizetési kérelmek megtekintése a postaládában,
2. Fizetési kérelem jóváhagyása (számla kifizetése),
3. A fizetési kérelem státuszának megjelenítése és a megfelelő számlával történő automatikus összepontozása. A számla státuszának frissítése a fizetési kérelem adatok alapján,
4. Az fizetési kérelmek és a számla dokumentumok folyamatos ellenőrzése és frissítése az újonnan érkező dokumentumokkal/üzenetekkel.
Előnyök a vállalatok számára
Az adateltérések megelőzése és minimalizálása
Egyszerű adatkövetés és hibajelzések
Egyszerű fizetési mód a vállalat ügyfeleinek, valamint a számlák és fizetési tranzakciós automatikus összepontozása, amely növeli a vállalat teljes pénzügyi adminisztrációs folyamatainak hatékonyságát
A számlamenedzsment folyamatok költségének csökkenétse, a késedelmes fizetések behajtására fordított idő és erőfeszítés megspórolása.
Előnyök a bankok
számára
Újradefiniált és versenyképes fizetési élmény az vállalati ügyfeleknek
Jövőbiztos cash menedzsment megoldás
Hozzáférés az ügyfél digitális számlaadataihoz
Szeretne egy online bemutatót?
Cím
HU-1117 Budapest
Budafoki út 187-189.
Kapcsolattartó Indiában: T.S. Mann,
tsmann@partnerhub.in