Pénzügyi menedzsment folyamatok automatizálása

Webinárium sorozat közép-és nagyvállalati pénzügyi vezetők, treasury & gazdasági szakemberek, illetve vállalatvezetők számára

Pénzügyi menedzsment folyamatok automatizálása

A pénzügyi menedzsment folyamatok automatizálása olyan terület, amelyben jelentős megtakarítási lehetőségek (idő, HR igény, működési kockázatok) vannak, és napjainkban a technológia már számtalan fejlesztési lehetőséget kínál. Ráadásul egyre inkább megjelennek – a legnagyobb vállalatok számára elérhető, minden területre kiterjedő, általános megoldások kívül – azok a szolgáltatók, amelyek valamelyik részterületen kínált, kedvezőbb áron elérhető szolgáltatással segítik a vállalati pénzügyekkel foglalkozó kollégák munkáját.

Vállalati treasury kihívások

Automatizációs lehetőségek

Banki API alapú szolgáltatások

Treasury menedzsment rendszerek

Webinárium sorozat

A Delta Technologies Nyrt., a DLZS Kft. és a Partner Hub Zrt. egy négy alkalomból álló webinárium sorozatot indít 2025. 1. félévében, ahol áttekintjük a vállalaton belüli treasury feladatokat, a kapcsolódó kihívásokat és a rendelkezésre álló megoldásokat. A webináriumokon a szervezőkön kívül szakértő meghívottak is részt vesznek.
Az előadások az események után visszanézhetők lesznek.

Közép-és nagyvállalati pénzügyi vezetők számára

Treasury & gazdasági szakemberek számára

Vállalatvezetők számára

Szervezők

Szél László

Delta Technologies Nyrt. Treasury igazgató

Andorkó László

DLZS Kft. Ügyvezető

Kauzli Katalin

Partner Hub Zrt. Társalapító

Az előadások időpontjai és témakörei az alábbiak

Vállalati treasury kihívások

2025. január 31. 11.00

Ebben az előadásban a vállalati treasury előtt álló feladatokat tekintjük át, majd megvizsgáljuk, hogy milyen igények merülnek fel a támogató IT rendszerekkel szemben. Átbeszéljük továbbá a treasury működés kapcsán felmerülő kritikus (fájdalom)pontokat. Ez az alkalom kifejezetten hasznos lehet szakmailag azok számára, ahol még nincs treasury szervezet, a többi résztvevő számára felvezetésként szolgál a webinárium sorozat többi előadásához.

Az első előadás visszanézhető az alábbi linkre kattintva:
https://youtu.be/7OQq0qFeChU

Automatizációs lehetőségek a treasury folyamatokban

2025. február 28. 11.00

Az első előadásban felvetett témaköröket nézzük végig, illetve az egyes témaköröknél végigvesszük a folyamat-automatizációs lehetőségeket, és a szóba jöhető banki és technológiai megoldásokat.

Vendég előadó:
Lázár Levente, BKK gazdasági igazgató

A második előadás visszanézhető az alábbi linkre kattintva:
https://youtu.be/dj0ob9iFXkU

Banki API alapú szolgáltatások beillesztése a treasury működésébe

2025. március 28. 11.00

Ebben az előadásban bemutatjuk a bankok által a vállalati ügyfelek számára elérhető API funkcionalitást, az API szolgáltatások használatával automatizálható folyamatokat, illetve a vállalaton belüli implementációval kapcsolatos legfontosabb kérdésköröket és feladatokat. Megvizsgáljuk, hogy milyen integrációs szintek lehetségesek a vállalaton belüli ERP rendszerek adottságainak megfelelően.

Vendég előadók:
Pjeczka Attila – Cash management vezető, Raiffeisen Bank Zrt.
Szegedi Gyula – K&H Bank Zrt., Digitális üzleti csatornák és szolgáltatásfejlesztés vezetője

A harmadik előadás visszanézhető az alábbi linkre kattintva:
https://youtu.be/7OQq0qFeChU

Treasury menedzsment rendszerek – mit érdemes tudni róluk?

2025. május 9. 11.00

Egyre több, akár középvállalatoknak is elérhető árú treasury menedzsment rendszer jelenik meg a piacon. Az előadás többek között az alábbi kérdésekre ad választ:

  • Milyen funkciók érhetőek el a rendszerekben?
  • Milyen modulokból épülnek fel a rendszerek?
  • Kinek, milyen esetben lehet hasznos az alkalmazásuk?
  • Mekkora a költsége a bevezetésnek?
  • Milyen rendszerek elérhetők a magyar piacon jelenleg?

A negyedik előadás visszanézhető az alábbi linkre kattintva:

https://youtu.be/3DmK_FxzvI0

Regisztráció a Webináriumra az alábbi linken:

Cím

1117 Budapest
Budafoki út 187-189.